الإمام ناصر محمد اليماني
26 - 08 - 1429 هـ
29 - 08 - 2008 مـ
۸-شهریور-۱۳۸۷ه.ش.
09:34 مساءً ๑•ิ.•ั๑✿๑•ิ.•ั๑ ✿ ๑•ิ.•ั๑ ✿๑•ิ.•ั๑
26 - 08 - 1429 هـ
29 - 08 - 2008 مـ
۸-شهریور-۱۳۸۷ه.ش.
09:34 مساءً ๑•ิ.•ั๑✿๑•ิ.•ั๑ ✿ ๑•ิ.•ั๑ ✿๑•ิ.•ั๑
بخشی از بیان با عنوان:
"مقایسه میان پاسخ آقای ناصر محمد یمانی و آقای احمد حسن یمانی در مورد آفرینش زمین و آسمان"
...
ای کسانی که به دنبال حق هستید بدانید که برای هر ادعایی برهان لازم است و خداوند متعال اثبات ادعای امام زمان را در بیان حقی نهاده که از شدت وضوح هم علمایتان و هم افراد نادان توانایی درک و فهم آن را داشته باشند و برای ما کافیست که از گفتار احمد حسن الیمانی نقل قول کنیم و ناحق بودن آن را ثابت کنیم
{وَزَيَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَحِفْظًا ۚ ذَٰلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ} صدق الله العظيم [فصلت:۱۲].
{و آسمان دنیا-نزدیکترین آسمان- را با چراغهایی-ستارهها- بیاراستیم (و از شیاطین) حفظ کردیم، این است تقدیر خداوند توانا و دانا! (۱۲)}
احمد حسن الیمانی گفته است: در این آیه مقصود خداوند پیامبران و اوصیا است! و با این سخن، کلام خداوند متعال را تحریف کرد. خداوند چنین قصدی نداشته ودر آیه فوق در مورد پیامبران و اوصیاء صحبت نمیکند؛ بلکه موضوع درباره آفرینش آسمانهاست. اینک به متن کامل آیه توجه کنید که برخلاف گمانه زنی احمد حسن یمانی، در آن هیچ ذکری از پیامبران و اوصیاء دیده نمیشود، خداوند متعال فرمودند:
"مقایسه میان پاسخ آقای ناصر محمد یمانی و آقای احمد حسن یمانی در مورد آفرینش زمین و آسمان"
...
ای کسانی که به دنبال حق هستید بدانید که برای هر ادعایی برهان لازم است و خداوند متعال اثبات ادعای امام زمان را در بیان حقی نهاده که از شدت وضوح هم علمایتان و هم افراد نادان توانایی درک و فهم آن را داشته باشند و برای ما کافیست که از گفتار احمد حسن الیمانی نقل قول کنیم و ناحق بودن آن را ثابت کنیم
{وَزَيَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَحِفْظًا ۚ ذَٰلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ} صدق الله العظيم [فصلت:۱۲].
{و آسمان دنیا-نزدیکترین آسمان- را با چراغهایی-ستارهها- بیاراستیم (و از شیاطین) حفظ کردیم، این است تقدیر خداوند توانا و دانا! (۱۲)}
احمد حسن الیمانی گفته است: در این آیه مقصود خداوند پیامبران و اوصیا است! و با این سخن، کلام خداوند متعال را تحریف کرد. خداوند چنین قصدی نداشته ودر آیه فوق در مورد پیامبران و اوصیاء صحبت نمیکند؛ بلکه موضوع درباره آفرینش آسمانهاست. اینک به متن کامل آیه توجه کنید که برخلاف گمانه زنی احمد حسن یمانی، در آن هیچ ذکری از پیامبران و اوصیاء دیده نمیشود، خداوند متعال فرمودند:
{قُلْ أَئِنَّكُمْ
لَتَكْفُرُونَ بِالَّذِي خَلَقَ الْأَرْضَ فِي يَوْمَيْنِ وَتَجْعَلُونَ
لَهُ أَندَادًا ۚ ذَٰلِكَ رَبُّ الْعَالَمِينَ ﴿٩﴾ وَجَعَلَ فِيهَا
رَوَاسِيَ مِن فَوْقِهَا وَبَارَكَ فِيهَا وَقَدَّرَ فِيهَا أَقْوَاتَهَا
فِي أَرْبَعَةِ أَيَّامٍ سَوَاءً لِّلسَّائِلِينَ ﴿١٠﴾ ثُمَّ اسْتَوَىٰ
إِلَى السَّمَاءِ وَهِيَ دُخَانٌ فَقَالَ لَهَا وَلِلْأَرْضِ ائْتِيَا
طَوْعًا أَوْ كَرْهًا قَالَتَا أَتَيْنَا طَائِعِينَ ﴿١١﴾ فَقَضَاهُنَّ
سَبْعَ سَمَاوَاتٍ فِي يَوْمَيْنِ وَأَوْحَىٰ فِي كُلِّ سَمَاءٍ أَمْرَهَا ۚ
وَزَيَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَحِفْظًا ۚ ذَٰلِكَ
تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ ﴿١٢﴾}
صدق الله العظيم [فصلت].
{ بگو: آيا به كسى كه زمين را در دو روز آفريده است كافر مىشويد و براى او همتايان قرار مىدهيد؟ اوست پروردگار جهانيان. (۹)و بر روی سطح آن (زمین) کوهها را پدید آورد، و در آن برکت داد، و خوراک (و رزق، اهل) آن را مقدر (و معین) فرمود، (اینها همه) در چهار روز بود، و پرسشگران بدانند مدت هر یک از این روزها باهم برابر بود(هر روز معادل هزار سال شما)(۱۰) سپس به سوی آسمان متوجه شد، در حالی که بصورت دود بود، پس به آن و به زمین (های هفتگانه)فرمود: خواسته یا ناخواسته بیایید گفتند: به دلخواه آمدیم(۱۱)پس آنها را (بصورت) هفت آسمان در دو روز ساخت، و در هر آسمانی کار (و تدبیر) آن (آسمان) را وحی کرد،و آسمان دنیا-نزدیکترین آسمان- را با چراغهایی بیاراستیم (و از شیاطین) حفظ کردیم، این است تقدیر خداوند توانا و دانا! (۱۲)}
{ بگو: آيا به كسى كه زمين را در دو روز آفريده است كافر مىشويد و براى او همتايان قرار مىدهيد؟ اوست پروردگار جهانيان. (۹)و بر روی سطح آن (زمین) کوهها را پدید آورد، و در آن برکت داد، و خوراک (و رزق، اهل) آن را مقدر (و معین) فرمود، (اینها همه) در چهار روز بود، و پرسشگران بدانند مدت هر یک از این روزها باهم برابر بود(هر روز معادل هزار سال شما)(۱۰) سپس به سوی آسمان متوجه شد، در حالی که بصورت دود بود، پس به آن و به زمین (های هفتگانه)فرمود: خواسته یا ناخواسته بیایید گفتند: به دلخواه آمدیم(۱۱)پس آنها را (بصورت) هفت آسمان در دو روز ساخت، و در هر آسمانی کار (و تدبیر) آن (آسمان) را وحی کرد،و آسمان دنیا-نزدیکترین آسمان- را با چراغهایی بیاراستیم (و از شیاطین) حفظ کردیم، این است تقدیر خداوند توانا و دانا! (۱۲)}
واحمد حسن الیمانی درمورد معنی این فرمودهی خداوند متعال:
{وَزَيَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَحِفْظًا ۚ ذَٰلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ} صدق الله العظيم
{و آسمان دنیا-نزدیکترین آسمان- را با چراغهایی بیاراستیم (و از شیاطین) حفظ کردیم، این است تقدیر خداوند توانا و دانا! (۱۲)}
میگوید مقصود خداوند پیامبران واوصیا است ! خداوند با قرار دادن چراغهایی (پیامبران و اوصیا ) آسمان را زینت بخشید. بلکه او-حسن یمانی- زمینی را که بر روی آن زندگی میکنیم آسمان قرار داده! و با این کار عالم را به ناحق زیر و رو کرد . و این همان تحریف کلام خداوند متعال و تأویل با حدث وگمان است که از حق به دور است و کسی را از حق بینیاز نمیکند.
واین است تأویل حق: سزاوار نیست که در بیان حق قرآن چیزی جز حق به خدا نسبت دهم و دلیلم را از ذهن و یا از خودم نمیآورم بلکه از خود قرآن عظیم برهان میآورم و دلیلم را با آیهای که به تفسیر و تاویل نیاز داشته باشد نمیآورم چرا که این برهان و دلیل نمیتواند باشد؛ سزوارنیست دلیل و برهان غیر از آیات محکماتی باشد که برای عالم و جاهل و برای هر عرب زبان واضح و روشن باشند، بیانی که برای این آیه آورده شده را با بیان مهدی حق ناصر محمد یمانی مقایسه کنید، و برای شما بیان حق را میآورم و تکرار میکنم سزواز نیست چیزی جز حقیقت به خدا نسبت دهم.خداوند متعال میفرماید:
{وَزَيَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَحِفْظًا ۚ ذَٰلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ} صدق الله العظيم
{و آسمان دنیا-نزدیکترین آسمان- را با چراغهایی بیاراستیم (و از شیاطین) حفظ کردیم، این است تقدیر خداوند توانا و دانا! (۱۲)}
میگوید مقصود خداوند پیامبران واوصیا است ! خداوند با قرار دادن چراغهایی (پیامبران و اوصیا ) آسمان را زینت بخشید. بلکه او-حسن یمانی- زمینی را که بر روی آن زندگی میکنیم آسمان قرار داده! و با این کار عالم را به ناحق زیر و رو کرد . و این همان تحریف کلام خداوند متعال و تأویل با حدث وگمان است که از حق به دور است و کسی را از حق بینیاز نمیکند.
واین است تأویل حق: سزاوار نیست که در بیان حق قرآن چیزی جز حق به خدا نسبت دهم و دلیلم را از ذهن و یا از خودم نمیآورم بلکه از خود قرآن عظیم برهان میآورم و دلیلم را با آیهای که به تفسیر و تاویل نیاز داشته باشد نمیآورم چرا که این برهان و دلیل نمیتواند باشد؛ سزوارنیست دلیل و برهان غیر از آیات محکماتی باشد که برای عالم و جاهل و برای هر عرب زبان واضح و روشن باشند، بیانی که برای این آیه آورده شده را با بیان مهدی حق ناصر محمد یمانی مقایسه کنید، و برای شما بیان حق را میآورم و تکرار میکنم سزواز نیست چیزی جز حقیقت به خدا نسبت دهم.خداوند متعال میفرماید:
{وَزَيَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَحِفْظًا ۚ ذَٰلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ} صدق الله العظيم
{و آسمان دنیا-نزدیکترین آسمان- را با چراغهایی بیاراستیم (و از شیاطین) حفظ کردیم، این است تقدیر خداوند توانا و دانا! (۱۲)}
و خداوند میفرمايد اوست كه آسمان دنیا را باچراغها که همان ستارهها-نجوم- هستند، مزین نموده و از میانآسمانهای هفتگانه این نزدیکترین به شماست. هم چنین آنها را حفاظی برای آسمان دنیا از شیاطین قرار داده که از( ملأ اعلی ) استراق سمع میکنند و از هر جانب هدف قرار میگیرند باتوجه به این که این چراغ ها-ستارهها- گاه به گاه منفجر میشوند و برهان حفاظت کردن این فرمایش خداوند متعال است که:
{إِنَّا زَيَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْيَا بِزِينَةٍ الْكَوَاكِبِ ﴿٦﴾ وَحِفْظًا مِّن كُلِّ شَيْطَانٍ مَّارِدٍ ﴿٧﴾ لَّا يَسَّمَّعُونَ إِلَى الْمَلَإِ الْأَعْلَىٰ وَيُقْذَفُونَ مِن كُلِّ جَانِبٍ ﴿٨﴾ دُحُورًا ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ وَاصِبٌ ﴿٩﴾ إِلَّا مَنْ خَطِفَ الْخَطْفَةَ فَأَتْبَعَهُ شِهَابٌ ثَاقِبٌ ﴿١٠﴾}
{و آسمان دنیا-نزدیکترین آسمان- را با چراغهایی بیاراستیم (و از شیاطین) حفظ کردیم، این است تقدیر خداوند توانا و دانا! (۱۲)}
و خداوند میفرمايد اوست كه آسمان دنیا را باچراغها که همان ستارهها-نجوم- هستند، مزین نموده و از میانآسمانهای هفتگانه این نزدیکترین به شماست. هم چنین آنها را حفاظی برای آسمان دنیا از شیاطین قرار داده که از( ملأ اعلی ) استراق سمع میکنند و از هر جانب هدف قرار میگیرند باتوجه به این که این چراغ ها-ستارهها- گاه به گاه منفجر میشوند و برهان حفاظت کردن این فرمایش خداوند متعال است که:
{إِنَّا زَيَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْيَا بِزِينَةٍ الْكَوَاكِبِ ﴿٦﴾ وَحِفْظًا مِّن كُلِّ شَيْطَانٍ مَّارِدٍ ﴿٧﴾ لَّا يَسَّمَّعُونَ إِلَى الْمَلَإِ الْأَعْلَىٰ وَيُقْذَفُونَ مِن كُلِّ جَانِبٍ ﴿٨﴾ دُحُورًا ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ وَاصِبٌ ﴿٩﴾ إِلَّا مَنْ خَطِفَ الْخَطْفَةَ فَأَتْبَعَهُ شِهَابٌ ثَاقِبٌ ﴿١٠﴾}
صدق الله العظيم [الصافات].
{ما نزدیکترین آسمان-آسمان دنیا- را با زینت ستارگان آراستهایم. (۶) ما آن را از هر شیطان متمرّدی، کاملاً حفظ کردهایم. (۷) آنان نمیتوانند به عالم بالا دزدکی گوش فرا دهند چرا که از هر سو هدف قرارمیگیرند! (۸) آنها به شدّت به عقب رانده میشوند؛ و برای آنان مجازاتی دائم است! (۹) مگر آنها که در لحظهای کوتاه برای استراق سمع به آسمان نزدیک شوند، که «شهاب ثاقب» آنها را تعقیب میکند! (۱۰)}
این یعنی چراغها ( ستارگان ) منفجر و در جهات مختلف پراکنده میشوند اما چشم انسان ناتوان و قادر به تشخیص آن نیست و در خلقت خداوند در آسمان تفاوتی نمیبیند و اگر دو باره بنگرد هیچ تغییر و تفاوتی نخواهد دید و ستارگان را مثل همیشه میبیند گویا که هیچ حادثهای رخ نداده است علی رغم اینکه چراغهایی که زینت آسمان دنیا هستند، منفجر میشوند تا شهابهایی برای شیاطین باشند زیرا که در همه جهات پراکنده میشوند.
و خداوند این حقایق را در قرآن عظیم برایمان نمایان ساخته است و خبر داده که ما این انفجاراین زینتهای آسمان دنیا را نمیبینیم چون دید ما محدود است . حتی نگاه محمد رسول خدا -که خبر این وقایع بر وی نازل شده است -هم اگر بارها نگاه کند هیچ گونه اختلافی در ستارگان نخواهد دید زیرا که دید او دید انسان عادی است و انفجار چراغ ای آسمان دنیا را نخواهد دید ،خدای متعال در این مورد میفرماید:
{الَّذِي خَلَقَ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ طِبَاقًا ۖ مَّا تَرَىٰ فِي خَلْقِ الرَّحْمَـٰنِ مِن تَفَاوُتٍ ۖ فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَرَىٰ مِن فُطُورٍ ﴿٣﴾ ثُمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ كَرَّتَيْنِ يَنقَلِبْ إِلَيْكَ الْبَصَرُ خَاسِئًا وَهُوَ حَسِيرٌ ﴿٤﴾ وَلَقَدْ زَيَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَجَعَلْنَاهَا رُجُومًا لِّلشَّيَاطِينِ} صدق الله العظيم [الملك].
{ما نزدیکترین آسمان-آسمان دنیا- را با زینت ستارگان آراستهایم. (۶) ما آن را از هر شیطان متمرّدی، کاملاً حفظ کردهایم. (۷) آنان نمیتوانند به عالم بالا دزدکی گوش فرا دهند چرا که از هر سو هدف قرارمیگیرند! (۸) آنها به شدّت به عقب رانده میشوند؛ و برای آنان مجازاتی دائم است! (۹) مگر آنها که در لحظهای کوتاه برای استراق سمع به آسمان نزدیک شوند، که «شهاب ثاقب» آنها را تعقیب میکند! (۱۰)}
این یعنی چراغها ( ستارگان ) منفجر و در جهات مختلف پراکنده میشوند اما چشم انسان ناتوان و قادر به تشخیص آن نیست و در خلقت خداوند در آسمان تفاوتی نمیبیند و اگر دو باره بنگرد هیچ تغییر و تفاوتی نخواهد دید و ستارگان را مثل همیشه میبیند گویا که هیچ حادثهای رخ نداده است علی رغم اینکه چراغهایی که زینت آسمان دنیا هستند، منفجر میشوند تا شهابهایی برای شیاطین باشند زیرا که در همه جهات پراکنده میشوند.
و خداوند این حقایق را در قرآن عظیم برایمان نمایان ساخته است و خبر داده که ما این انفجاراین زینتهای آسمان دنیا را نمیبینیم چون دید ما محدود است . حتی نگاه محمد رسول خدا -که خبر این وقایع بر وی نازل شده است -هم اگر بارها نگاه کند هیچ گونه اختلافی در ستارگان نخواهد دید زیرا که دید او دید انسان عادی است و انفجار چراغ ای آسمان دنیا را نخواهد دید ،خدای متعال در این مورد میفرماید:
{الَّذِي خَلَقَ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ طِبَاقًا ۖ مَّا تَرَىٰ فِي خَلْقِ الرَّحْمَـٰنِ مِن تَفَاوُتٍ ۖ فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَرَىٰ مِن فُطُورٍ ﴿٣﴾ ثُمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ كَرَّتَيْنِ يَنقَلِبْ إِلَيْكَ الْبَصَرُ خَاسِئًا وَهُوَ حَسِيرٌ ﴿٤﴾ وَلَقَدْ زَيَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَجَعَلْنَاهَا رُجُومًا لِّلشَّيَاطِينِ} صدق الله العظيم [الملك].
{همان
کسى که هفت آسمان را بر فراز یکدیگر آفرید. در آفرینش [خداوند] رحمان هیچ
تفاوتی نمىبینى. بار دیگر دیده باز کن، آیا هیچ شکافی مىبینى؟ (۳) باز،
پى در پى چشم خود را برگردان چشم در حالى که خسته و ناتوان است، به سوى تو
بازمىگردد (۴) و همانا ما آسمان دنیا(پایینترین آسمان) را با چراغهایى
آراستیم و آن را وسیلهی راندن شیطانها قرار دادیم...}
و خداوند متعال این وقایع را معجزهی برای تصدیق محمد رسول خدا - صلی الله علیه و آله وسلم-قرار داده تا روشن گردد او به حق قرآن را از خداوند حلیم و حکیم دریافت میکند وگرنه او از کجا از این انفجارهای نجومی خبر دارد و دید او مانند دید سایر انسانها محدود و ناچیز است و اگر نگاه به آسمان کند هیچ اختلافی نمیبیند و آسمان همان طوری است که در تمام شبها دیده میشود آسمانی بلند بدون ستون با زینت ستارگان. برای باورکردن و تصدیق حق؛ خدای متعال به محمد رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم میفرماید به آسمان نگاه کند آیا شکافهایی در ستارگان علی رغم منفجر شدن گاه به گاه آنها می بیند؟
خداوند متعال به رسولش میفرماید:
و خداوند متعال این وقایع را معجزهی برای تصدیق محمد رسول خدا - صلی الله علیه و آله وسلم-قرار داده تا روشن گردد او به حق قرآن را از خداوند حلیم و حکیم دریافت میکند وگرنه او از کجا از این انفجارهای نجومی خبر دارد و دید او مانند دید سایر انسانها محدود و ناچیز است و اگر نگاه به آسمان کند هیچ اختلافی نمیبیند و آسمان همان طوری است که در تمام شبها دیده میشود آسمانی بلند بدون ستون با زینت ستارگان. برای باورکردن و تصدیق حق؛ خدای متعال به محمد رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم میفرماید به آسمان نگاه کند آیا شکافهایی در ستارگان علی رغم منفجر شدن گاه به گاه آنها می بیند؟
خداوند متعال به رسولش میفرماید:
{مَّا
تَرَىٰ فِي خَلْقِ الرَّحْمَـٰنِ مِن تَفَاوُتٍ ۖ فَارْجِعِ الْبَصَرَ
هَلْ تَرَىٰ مِن فُطُورٍ ﴿٣﴾ ثُمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ كَرَّتَيْنِ
يَنقَلِبْ إِلَيْكَ الْبَصَرُ خَاسِئًا وَهُوَ حَسِيرٌ ﴿٤﴾ وَلَقَدْ
زَيَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَجَعَلْنَاهَا رُجُومًا
لِّلشَّيَاطِينِ} صدق الله العظيم،
در آفرینش [خداوند] رحمان هیچ تفاوتی نمىبینى. بار دیگر دیده باز کن، آیا هیچ شکافی مىبینى؟ (۳) باز، پى در پى چشم خود را برگردان چشم در حالى که خسته و ناتوان است، به سوى تو بازمىگردد (۴) و همانا ما آسمان دنیا(پایینترین آسمان) را با چراغهایى آراستیم و آن را وسیلهی راندن شیطانها قرار دادیم...}
و سپس به وی خبر داد که وضعیت در آن جا آن چنان که میبیند؛ بدون تغییر نیست بلکه در آن جا انفجارات ستارهای در چراغهای آسمان دنیا وجود دارد و خداوند این خبر را آیه و نشانه تصدیق برای محمد رسول الله صلی الله علیه وسلم قرار داده تا ثابت شود محمد رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم قرآن را از خداوند دانا و حکیم دریافت میکرده است ، چون خداوند میداند دانشمندان در زمان ما- عصر حاضر- این اختلاف و تفاوت در ستارگان آسمان دنیا را با تلسکوپ خواهند دید؛ این امر را معجزه تصدیق محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم قرار داد تا مردمان عصر حاضردریابند او به حق قرآن را نزد خداوند حکیم و علیم دریافت میکرده است.
و اگر در جستجوی مصداقیت این بیان یمانی از یمانی حق از مهدی منتظر ناصر محمد یمانی برآیید؛ با علم و منطق و بر اساس واقعیات حقیقی و با دقتی متناهی و به دور از کوچکترین خطایی حق بودن آن را درمییابید. کسانی که به دنبال حق هستند- بدانند- سزاوار نیست من جز حق به خدا نسبت دهم ؛ من جز حق نسبت به خدا چیزی بر زبان نمیآورم و بر اساس هوای نفس و گمان که دور از حقیقت است – و کسی را از حق بینیاز نمیکند- حرفی نمیگویم و
مانند کسانی نیستم که با بیانهایی که هرگز مقصود و منظور خدا نیست؛ کلام خدا را از جایگاهش تحریف میکنند. مانند مدعیای چون احمد حسن یمانی که این آیه را به این ترتیب شرح داده:(وَزَيَّنَّا السَّمَآءَ الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَحِفْظًا ۚ ) و چراغ ها همان پیغمبران و انبیاء و اوصیاء (ع) هستند که پیروانشان را با آموزش ها و اخلاق الهی که به مردم یاد می دهند از وسوسه شیاطین حفاظت میکنند و ظهور آنها :در آسمان جسمانی با ستارگان و خورشیدهای دارای نور در ذات خود است .و چقدر تاریکی در آسمان بسیار است و چقدر کم است نسبت ستارگان به تاریکی ، همان که در زمین نسبت انبیاء چقدر کم و آنان که با آنها دشمنی کردند چه بسیارند . و همیشه کمند انبیاء و اوصیاء و دوستانشان مانند ( کمی ستارگان در آسمان جسمانی)
احمد حسن یمانی وای که چقدر کلام خداوند را از موضعش تحریف کردی! به خداوند علی عظیم قسم میخورم که شما از کسانی هستید که به خدا به غیر حق نسبت داده وسخن میگویید و چقدر سخنان شما از حقیقت دور است خیلی دور .... بلکه ای احمد حسن یمانی سخنی را میگویی که خداوند هیچ وقت قصد آن را نداشته نه از نزدیک و نه دور..تا فقط شاید رضایت شیعه را بدست آوری و تو را باور کنند و هیچ وقت تو را باور نمیکنند جز کسانی که مثل خودتاناند و اما اولوالباب ( خردمندان ) از شیعه اثنی عشری خواهند دید که چه تفاوتی عظیمی بین سخنان احمد حسن یمانی - که خداوند هیچ دلیلی بر مصداقیت و اثباتش نازل نکرده - و بیان ناصر محمد یمانی -کسی که برای سخنانش از نزد پروردگارشان برهان حق و آشکار میآورد- وجود دارد.و هم چنین به انصار و در رأس آنها حسین بن عمر و اباریم دستور میدهم که مصداق علمی این بیان حق را که در عالم حقایق و واقعیات موجود است بیاورند و تصاویری از چراغهای ستارگان در حال انفجار را بگذارند تا تصدیق سخن حق در عالم واقعیات و حقایق باشد.و سلام بر مرسلین و الحمد ولله رب العالمین...
مفتی بحق المهدی منتظر حق یاور و ناصر حق کسی که جز
حقیقت به خداوند نسبت نمیدهد امام ناصر محمد یمانی
๑•ิ.•ั๑✿๑•ิ.•ั๑ ✿ ๑•ิ.•ั๑ ✿๑•ิ.•ั๑
در آفرینش [خداوند] رحمان هیچ تفاوتی نمىبینى. بار دیگر دیده باز کن، آیا هیچ شکافی مىبینى؟ (۳) باز، پى در پى چشم خود را برگردان چشم در حالى که خسته و ناتوان است، به سوى تو بازمىگردد (۴) و همانا ما آسمان دنیا(پایینترین آسمان) را با چراغهایى آراستیم و آن را وسیلهی راندن شیطانها قرار دادیم...}
و سپس به وی خبر داد که وضعیت در آن جا آن چنان که میبیند؛ بدون تغییر نیست بلکه در آن جا انفجارات ستارهای در چراغهای آسمان دنیا وجود دارد و خداوند این خبر را آیه و نشانه تصدیق برای محمد رسول الله صلی الله علیه وسلم قرار داده تا ثابت شود محمد رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم قرآن را از خداوند دانا و حکیم دریافت میکرده است ، چون خداوند میداند دانشمندان در زمان ما- عصر حاضر- این اختلاف و تفاوت در ستارگان آسمان دنیا را با تلسکوپ خواهند دید؛ این امر را معجزه تصدیق محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم قرار داد تا مردمان عصر حاضردریابند او به حق قرآن را نزد خداوند حکیم و علیم دریافت میکرده است.
و اگر در جستجوی مصداقیت این بیان یمانی از یمانی حق از مهدی منتظر ناصر محمد یمانی برآیید؛ با علم و منطق و بر اساس واقعیات حقیقی و با دقتی متناهی و به دور از کوچکترین خطایی حق بودن آن را درمییابید. کسانی که به دنبال حق هستند- بدانند- سزاوار نیست من جز حق به خدا نسبت دهم ؛ من جز حق نسبت به خدا چیزی بر زبان نمیآورم و بر اساس هوای نفس و گمان که دور از حقیقت است – و کسی را از حق بینیاز نمیکند- حرفی نمیگویم و
مانند کسانی نیستم که با بیانهایی که هرگز مقصود و منظور خدا نیست؛ کلام خدا را از جایگاهش تحریف میکنند. مانند مدعیای چون احمد حسن یمانی که این آیه را به این ترتیب شرح داده:(وَزَيَّنَّا السَّمَآءَ الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَحِفْظًا ۚ ) و چراغ ها همان پیغمبران و انبیاء و اوصیاء (ع) هستند که پیروانشان را با آموزش ها و اخلاق الهی که به مردم یاد می دهند از وسوسه شیاطین حفاظت میکنند و ظهور آنها :در آسمان جسمانی با ستارگان و خورشیدهای دارای نور در ذات خود است .و چقدر تاریکی در آسمان بسیار است و چقدر کم است نسبت ستارگان به تاریکی ، همان که در زمین نسبت انبیاء چقدر کم و آنان که با آنها دشمنی کردند چه بسیارند . و همیشه کمند انبیاء و اوصیاء و دوستانشان مانند ( کمی ستارگان در آسمان جسمانی)
احمد حسن یمانی وای که چقدر کلام خداوند را از موضعش تحریف کردی! به خداوند علی عظیم قسم میخورم که شما از کسانی هستید که به خدا به غیر حق نسبت داده وسخن میگویید و چقدر سخنان شما از حقیقت دور است خیلی دور .... بلکه ای احمد حسن یمانی سخنی را میگویی که خداوند هیچ وقت قصد آن را نداشته نه از نزدیک و نه دور..تا فقط شاید رضایت شیعه را بدست آوری و تو را باور کنند و هیچ وقت تو را باور نمیکنند جز کسانی که مثل خودتاناند و اما اولوالباب ( خردمندان ) از شیعه اثنی عشری خواهند دید که چه تفاوتی عظیمی بین سخنان احمد حسن یمانی - که خداوند هیچ دلیلی بر مصداقیت و اثباتش نازل نکرده - و بیان ناصر محمد یمانی -کسی که برای سخنانش از نزد پروردگارشان برهان حق و آشکار میآورد- وجود دارد.و هم چنین به انصار و در رأس آنها حسین بن عمر و اباریم دستور میدهم که مصداق علمی این بیان حق را که در عالم حقایق و واقعیات موجود است بیاورند و تصاویری از چراغهای ستارگان در حال انفجار را بگذارند تا تصدیق سخن حق در عالم واقعیات و حقایق باشد.و سلام بر مرسلین و الحمد ولله رب العالمین...
مفتی بحق المهدی منتظر حق یاور و ناصر حق کسی که جز
حقیقت به خداوند نسبت نمیدهد امام ناصر محمد یمانی
๑•ิ.•ั๑✿๑•ิ.•ั๑ ✿ ๑•ิ.•ั๑ ✿๑•ิ.•ั๑
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر