۱۳۸۷ آذر ۱۵, جمعه

بخشی از بیان امام مهدی، ناصرمحمد یمانی با عنوان "خداوند در آیات محکم قرآن عظیم درمورد انسانی که بیان حق قرآن را به او می‌آموزد؛ فتوا مي دهد"

[ رابط المشـاركـــــــــة الأصليَّة للبيــــــــــــــان ]
- 1 -
الإمام ناصر محمد اليماني
06 – ذی الحجه - 1429 هـ
05 - 12 - 2008 مـ
۱۵-آذر-۱۳۸۷ه.ش.
02:54 صباحاً

๑•ิ.•ั๑๑•ิ.•ั๑ ✿ ๑•ิ.•ั๑ ๑•ิ.•ั๑
بخشی از بیان امام مهدی، ناصرمحمد یمانی با عنوان
"خداوند در آیات محکم قرآن عظیم درمورد انسانی که بیان حق قرآن را به او می‌آموزد؛ فتوا مي دهد"

...
خداوند مرا ناصر (یاری دهنده) محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و آنچه که برای شما آورده قرار داده است. بر این اساس من تمامی شما مسلمانان را به تمسک به آنچه که محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم درمیان شما به جا گذاشته یعنی کتاب خداو سنت حقّ نبوی دعوت می‌کنم. تصدیق حدیث محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:
[إني تارك فيكم ما إن تمسّكتم بهما فلن تضلّوا بعدي أبداً كتاب الله وسنتي فإنهما لن يفترقا]،
[ من چیزی برای شما می‌گذارم که اگر از آنها پیروی کنید؛ بعد از من به هیچ وجه گمراه نخواهید شد. کتاب خدا و سنت من که از هم جدا نیستند]

یعنی در هیچ امری با هم اختلاف ندارند و هر اختلافی که دیده شد باطل است و مکارانه توسط دشمنانتان مطرح شده تا شما را از حق دور کنند.
ای مسلمانان! بدترین علمای شما، کسانی هستند که به احادیث حقّ و باطل جاسازی شده-در میان احادیث سنت- ایمان داشته و سپس احادیث حقّی که به آنها ایمان دارند را پشت سر رها می‌کنند و با احادیث باطلی که برخلاف احادیق حقّی است که به آن ایمان دارند؛ با من مجادله می‌نمایند. مثل این مجادله با امام مهدی ناصر محمد یمانی که به او می‌گویند: " خداوند امام مهدی را به سوی ما نمی‌فرستد و برای همین امام مهدی حقّ نمی‌داند که او امام مهدی است. بلکه علمای مسلمین او را می‌شناسند و به او خبر می‌دهند چه شأنی دارد و امام مهدی است. او از آنها روگردانده و امام مهدی بودن خود را نمی‌پذیرد و آنگاه با زور با او بیعت می‌کنند در حالی که او اکراه داشته و منکر این است که امام مهدی است"! این روایت باطل که برخلاف تمام احادیث حقّی است که فتوای حقّ در ان امده؛ شما را به گمراهی کشانده است. فتوای حق در تمامی احادیق حقّ این است:
این خداوند است که مهدی را به سوی شما می‌فرستد. خداوند شما را به سوی او نمی‌فرستد تا به او بگویید مهدی است. این باطل و برخلاف فتوایی است که محمد رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم – درمورد برانگیخته شدن مهدی از سوی خداوند به شما داده است. ایشان علیه الصلاة و السلام فرموده است:
[أُبَشِّرُكُمْ ‏ ‏بِالْمَهْدِيّ ‏ ‏يُبْعَثُ فِي أُمَّتِي عَلَى اخْتِلافٍ مِنْ النّاس وَزَلازِلَ فَيَمْلأ الأرْضَ ‏‏ قسطاً وعدلاً كَمَا مُلِئَتْ ‏جوراً وظلماً ‏يَرْضَى عَنْهُ سَاكِنُ السَّمَاءِ وَسَاكِنُ الأرْضِ يَقْسِمُ الْمَالَ صِفاحاً]،
[ به شما بشارت مهدی را می دهم که در زمانی که انسان ها دچار اختلاف هستند و در زمان زمین لرزه ها، در میان امت من برانگیخته می شود تا زمين را همان گونه که از ظلم و جور اشباع شده بود ؛ آکنده از قسط و عدل نماید و ساکنان آسمان و زمین از او راضی بوده و مال را با بخشش بسیار تقسیم می‌کند]

و همچنین تصدیق این حدیث محمدٍ رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم:
[لتملأن الأرض جوراً وظلماً فإذا ملئت جوراً وظلماً يبعث الله عز وجل رجلاً من أهل بيتي يواطئ اسمه اسمي باسم أبيه فيملؤها عدلاً كما ملئت جوراً وظلماً].
[ تا زمین آکنده از جور و ظلم گردد و وقتی آکنده زا جور و ظلم گردید؛ خداوند عزوجل مردی از اهل بیت مرا برمی‌انگیزد که اسم او با اسم من همراهی می‌کند و این همراهی در نام پدرش است و زمین را همان طور که آکنده از ظلم و جور بود؛ آکنده از عدل خواهد کرد]

تأکید دیگر برای برانگیخته شده امام مهدی در این فرموده محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم آمده است:
[لو لم يبقَ من الدنيا إلا يوم لطوّل الله ذلك اليوم حتى يبعث فيه رجل من أهل بيتى يواطئ اسمه اسمى باسم أبيه يملأ الأرض قسطاً وعدلاً كما ملئت ظلماً وجوراً].
[ اگر تنها یک روز از عمر دنیا مانده باشد؛ خداوند آن روز را آنقدر طولانی می‌کند تا مردی از اهل بیت مرا برانگیزد که اسم او در نام پدرش؛ نام مرا همراهی می‌کند و زمین را آکنده از قسط و عدل می‌کند؛ همان طور که مملو از ظلم و جور شده بود].

سپس محمد رسول الله از عظمت شأن او نزد پروردگارش سخن می‌گوید تا شأن او را تحقیر نکرده و دست کم نگیرید.خداوند به شما فتوا می‌دهد که او امام مسیح عیسی بن مریم علی الصلاة و السلام است و محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم فرمود:
[منا الذي يصلي عيسى ابن مريم خلفه] صدق عليه الصلاة والسلام.
[ کسی که عیسی بن مریم پشت سر او نماز می‌گذارد از ما است]
سپس محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم به شما فتوا می‌دهد که خداوند امام مهدی را امام شما و امام مسیح عیسی بن مریم علیه الصلاة و السلام قرار داده است:
[كَيْفَ أَنْتُمْ إِذَا نَزَلَ ‏ ‏ابْنُ مَرْيَمَ ‏ ‏فِيكُمْ وَإِمَامُكُمْ مِنْكُمْ] 
 صدق محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم
[ چگونه‌اید شما وقتی پسر مریم میان شما نزول کند و امام شما از خود شما باشد]
سپس ­ به شما فتوا می‌دهد که مهدی معصوم نیست و خداوند در یک شب او را صالح می‌گرداند. 
تصدیق حدیث محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم:[المهدي من آل البيت يصلحه الله في ليلة].
[ مهدی از آل بیت است و در یک شب خداوند او را صالح می‌گرداند].

سپس محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم به شما خبر داد که خداوند امام مهدی را در سن چهل سالگی ظاهر می‌گرداند. تصدیق حدیث محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم: 
 [إن الإمام المهديّ يظهر وعمره أربعون سنة] صدق محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم.
[ امام مهدی در سن چهل سالگی ظهور می‌کند]
و همچنین خداوند در آیات محکم قرآن عظیم درباره مهدی، انسانی که بیان حق قرآن را به او می‌آموزد به شما فتوا می‌دهد و اینکه ماه و خورشید محاسبات زمانی جداگانه‌ای دارند
[اشاره به آیه کریمه سوره الرحمن: الشَّمْسُ وَالْقَمَرُ بِحُسْبَانٍ ﴿٥﴾]. عمر او بر اساس حساب ماه قمری در خود ماه از لحظه‌ای که جنسیت او با تشکیل دستگاه تناسلی از جنس مؤنث متمایزشد یعنی ماه چهارم آغاز شد تا زمانی که مادرش اور ا از شیر گرفت؛ و این بر اساس محاسبات زمان در کره ماه برابر یک ماه است و بر اساس محاسبات زمان در زمین سی ماه. خداوند این انسان را مانند سایر مردم قرار داد که از خطا معصوم نیست و به شما خبر داد که او با احسان و نیکی با والدینش رفتار می‌کند و خداوند او را در سن چهل سالگی به اصلاح کامل می‌رساند و به او ذریه طیبه عنایت خواهد کرد. به شما خبر داد مادرش ناخواسته باردار می‌شود[ حملته امه کرهاً) و قصد بارداری نداشته چون برادرش که قبل از او به دنیا آمده تنها یک سال و نیمه بود و سپس ناخواسته امام مهدی را باردار می‌شود؛ قصد بارداری نداشت و بارداری او غیرمنتظره بود و خداوند می‌خواهد او در زمان مقدر شده در کتاب مسطوردر سن چهل سالگی ظاهر شود و در این زمان خدا او را اصلاح کرده و توبه‌اش را بپذیرد و ذریه طیبه به او عطا نماید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ إِحْسَانًا ۖ حَمَلَتْهُ أُمُّهُ كُرْهًا وَوَضَعَتْهُ كُرْهًا ۖ وَحَمْلُهُ وَفِصَالُهُ ثَلَاثُونَ شَهْرًا ۚ حَتَّىٰ إِذَا بَلَغَ أَشُدَّهُ وَبَلَغَ أَرْبَعِينَ سَنَةً قَالَ رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَىٰ وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحًا تَرْضَاهُ وَأَصْلِحْ لِي فِي ذُرِّيَّتِي ۖ إِنِّي تُبْتُ إِلَيْكَ وَإِنِّي مِنَ الْمُسْلِمِينَ ﴿١٥﴾} صدق الله العظيم [الأحقاف].
{ ما به انسان توصیه کردیم که به پدر و مادرش نیکی کند، مادرش او را با ناراحتی حمل کرد و با ناراحتی بر زمین گذاشت؛ و دوران حمل و از شیر بازگرفتنش سی ماه است؛ تا زمانی که به کمال قدرت و رشد برسد و به چهل سالگی بالغ گردد می‌گوید: «پروردگارا! مرا توفیق ده تا شکر نعمتی را که به من و پدر و مادرم دادی بجا آورم و کار شایسته‌ای انجام دهم که از آن خشنود باشی، و فرزندان مرا صالح گردان؛ من به سوی تو بازمی‌گردم و توبه می‌کنم، و من از مسلمانانم!»}
و اگرامام مهدی در روزگاری که پر از فتنه است خطاهایی مانند برخی از خطاهای مردم را بکند؛ اما خطایش کمتر از خطای نبیّ الله موسی است که نفسی را به ناحقّ به قتل رساند و به سوی خدا بازگشت و توبه نمود و خداوند توبه او را پذیرفت و مورد بخشش قرار گرفت و او را برگزید و با او سخن گفت. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَلَمَّا بَلَغَ أَشُدَّهُ وَاسْتَوَىٰ آتَيْنَاهُ حُكْمًا وَعِلْمًا ۚ وَكَذَٰلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ ﴿١٤﴾ وَدَخَلَ الْمَدِينَةَ عَلَىٰ حِينِ غَفْلَةٍ مِّنْ أَهْلِهَا فَوَجَدَ فِيهَا رَجُلَيْنِ يَقْتَتِلَانِ هَـٰذَا مِن شِيعَتِهِ وَهَـٰذَا مِنْ عَدُوِّهِ ۖ فَاسْتَغَاثَهُ الَّذِي مِن شِيعَتِهِ عَلَى الَّذِي مِنْ عَدُوِّهِ فَوَكَزَهُ مُوسَىٰ فَقَضَىٰ عَلَيْهِ ۖ قَالَ هَـٰذَا مِنْ عَمَلِ الشَّيْطَانِ ۖ إِنَّهُ عَدُوٌّ مُّضِلٌّ مُّبِينٌ ﴿١٥﴾ قَالَ رَبِّ إِنِّي ظَلَمْتُ نَفْسِي فَاغْفِرْ لِي فَغَفَرَ لَهُ ۚ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ ﴿١٦﴾ قَالَ رَبِّ بِمَا أَنْعَمْتَ عَلَيَّ فَلَنْ أَكُونَ ظَهِيرًا لِّلْمُجْرِمِينَ ﴿١٧﴾}
  صدق الله العظيم [القصص]،
{و به هنگامی که اهل شهر در غفلت بودند وارد شهر شد؛ ناگهان دو مرد را دید که به جنگ و نزاع مشغولند؛ یکی از طرف‌داران او بود و دیگری از دشمنانش، آن که از طرف‌داران او بود در برابر دشمنش از وی تقاضای کمک نمود؛ موسی با عصا بر او زد و کار او را ساخت موسی گفت: «این از عمل شیطان بود، که او دشمن و گمراه‌کننده آشکاری است» (۱۵) عرض کرد: «پروردگارا! من به خویشتن ستم کردم؛ مرا ببخش!» خداوند او را بخشید، که او غفور و رحیم است! (۱۶) عرض کرد: «پروردگارا! بشکرانه نعمتی که به من دادی، هرگز پشتیبان مجرمان نخواهم بود!» (۱۷)}
و خداوند با وجود قتل نفس ناحقّ که همانند کشتن تمام انسان‌هاست؛ نبیّ خود موسی را بخشید ولی خطاهای مهدی خیلی کمتر از خطای موسی است و من به حق فتوا می‌دهم هیچ انسانی چه صالح و چه کافر از ارتکاب خطا معصوم نیست. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَلَوْ يُؤَاخِذُ اللَّـهُ النَّاسَ بِمَا كَسَبُوا مَا تَرَكَ عَلَىٰ ظَهْرِهَا مِن دَابَّةٍ}صدق الله العظيم [فاطر:۴۵]،
{و اگر خداوند مردم را به سزاى آنچه کرده‌اند، بازخواست نماید، هیچ جنبنده‌اى روى زمین باقى نمى‌ماند؛}
چون خداوند در این آیه محکم قرآن عظیم به شما فتوا می‌دهد انسانی وجود ندارد که در طول حیاتش از ارتکاب خطا معصوم باشد.
ولی خطاهای بسیاری از را جز خداوند کسی نمی‌داند؛ همان کسانی که خداوند اصلاحشان نمود و آنها را برگزید و به آنان علم عطا نمود و از آنها گذشت؛ خطاهایی که بسیاری از مردم از آن بی‌خبرند و در زمان حیاتشان خطاهایشان را به مردم نگفتند. اگرمجبور نبودم این آیه را بیان کنم؛ درمورد خطاهایی که در زندگیم مرتکب شدم با شما صحبت نمی‌کردم. ولی سزاوار نیست که شأن خود را که در کتاب خدا و سنت حق رسول آمده؛ پنهان کنم. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ إِحْسَانًا ۖ حَمَلَتْهُ أُمُّهُ كُرْهًا وَوَضَعَتْهُ كُرْهًا ۖ وَحَمْلُهُ وَفِصَالُهُ ثَلَاثُونَ شَهْرًا ۚ حَتَّىٰ إِذَا بَلَغَ أَشُدَّهُ وَبَلَغَ أَرْبَعِينَ سَنَةً قَالَ رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَىٰ وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحًا تَرْضَاهُ وَأَصْلِحْ لِي فِي ذُرِّيَّتِي ۖ إِنِّي تُبْتُ إِلَيْكَ وَإِنِّي مِنَ الْمُسْلِمِينَ ﴿١٥﴾} صدق الله العظيم [الأحقاف].
{ ما به انسان توصیه کردیم که به پدر و مادرش نیکی کند، مادرش او را با ناراحتی حمل کرد و با ناراحتی بر زمین گذاشت؛ و دوران حمل و از شیر بازگرفتنش سی ماه است؛ تا زمانی که به کمال قدرت و رشد برسد و به چهل سالگی بالغ گردد می‌گوید: «پروردگارا! مرا توفیق ده تا شکر نعمتی را که به من و پدر و مادرم دادی بجا آورم و کار شایسته‌ای انجام دهم که از آن خشنود باشی، و فرزندان مرا صالح گردان؛ من به سوی تو بازمی‌گردم و توبه می‌کنم، و من از مسلمانانم!»}
و تصدیق حدیث محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم:
[المهدي من آل البيت يصلحه الله في ليلة]
[ مهدی از آل بیت است و در یک شب خداوند او را صالح می‌گرداند].

๑•ิ.•ั๑๑•ิ.•ั๑ ✿ ๑•ิ.•ั๑ ๑•ิ.•ั๑

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر